Blog

Hos Lægeklinikken Hørsholm vil vi gerne give dig mulighed for at finde artikler fyldt med en masse vigtig og nyttig viden, som kan være med til at give dig en større indsigt og en bedre forståelse for den orthomolekylære terapi, som vi tilbyder behandlinger i.

Herunder finder du vores mange lærerige artikler, hvori du kan læse meget mere om vores arbejde, behandlinger og spændende nyheder inden for vores felt. Her får du mulighed for at holde dig opdateret på, hvad der rører sig inden for behandlinger baseret på orthomolekylær terapi og andre ting, du kan få fordel af at læse meget mere om.

Flåt
27 Sep, 2023
Opdag alt, hvad du behøver at vide om flåter i vores seneste blogpost. Lær hvordan du beskytter dig selv og dine kæledyr mod flåter, og hvad du skal gøre, hvis du bliver bidt. Få nyttige tips og råd til at nyde naturen sikkert. Læs med nu!
behandling af tarmsygdomme
07 Feb, 2023
Læs her mere om de tarmsygdomme og -lidelser vi behandler. Find oplysninger om alt fra Chron's sydom, IBS og enzymmangel, deres symptomer og hvordan det kan behandles
Stofskifte  Metaboliske Sygdomme
30 Jan, 2023
Funktionel medicin er en ny og patientcentreret tilgang til sundhedspleje, der adresserer de underliggende årsager til sygdom og fremmer optimalt velvære. Det er baseret på den forudsætning, at alle kroppens systemer er indbyrdes forbundne, og at forståelsen af ​​de komplekse interaktioner mellem gener, miljø og livsstil er afgørende for at opnå optimal sundhed.
Hashimoto  autoimmune sygdom
30 Jan, 2023
Hashimotos thyroiditis er en autoimmun tilstand, der påvirker skjoldbruskkirtlen. Denne sygdom kan forårsage, at skjoldbruskkirtlen bliver underaktiv (hypothyroidisme), hvilket resulterer i symptomer som vægtøgning, træthed, kuldeintolerance og hårtab.
Funktionel medicin
30 Jan, 2023
Funktionel medicin er en banebrydende, patientcentreret tilgang til sundhedspleje, der adresserer de grundlæggende årsager til sygdom og fremmer optimalt velvære. Det er baseret på ideen om, at alle kroppens systemer er indbyrdes forbundne, og at forståelsen af ​​de komplekse interaktioner mellem gener, miljø og livsstil er afgørende for at opnå optimal sundhed.
20 Aug, 2022
Intravenøs C-vitaminbehandling eller Redox behandling