Om Lægeklinikken Hørsholm

Lægeklinikken Hørsholm er en speciallægeklinik med speciale i biomedicin, hvor vi arbejder med behandlinger baseret på orthomolekylær terapi. Klinikken er beliggende i Hørsholm og har eksisteret i mere end 30 år. Lægeklinikken Hørsholm blev i sin tid stiftet af Aage Winther. Vi har gennem tiden modtaget anerkendelse og ros for vores arbejde med at hjælpe vores patienter til en bedre livskvalitet. Vi fortsætter med at arbejde efter de protokoller, som Aage indførte i begyndelsen.

Som privatklinik tilbyder vi behandling og forebyggelse af akutte og kroniske sygdomme, særligt livsstilssygdomme såsom cancer, hjerte- og kredsløbslidelser, gigt og andre reumatiske sygdomme. Hos Lægeklinikken Hørsholm har vi også en separat laserafdeling, der tilbyder behandling af fysiurgiske lidelser og andre smerter fra kroppens bevægeapparat.

Patientens velbefindende er vores højeste prioritet

I klinikken er vi 10 fastansatte, hvoraf 5 af vores ansatte er læger/behandlere med hver deres specialområde.

Det betyder, at vi i vores daglige arbejde kan komme vidt omkring og derved tilbyde behandlinger til lige de sygdomme, som du måtte søge professionel hjælp til. Vi er fagligt kompetente og holder os løbende opdaterede inden for orthomolekylær terapi, så vi altid kan være i front og hjælpe vores patienter. Ingen anden privatklinik i Danmark har et setup som vores. Vi har et kæmpe netværk af både laboratorier og kollegaer i hele verden, som vi til enhver tid kan trække på, så vi derved kan sikre at finde den rette behandling til dig.

Hos Lægeklinikken Hørsholm vægter vi patienten højt. Vi har en både professionel og helhjertet tilgang til vores patienter, og vi giver simpelthen ikke op på patienten. Vi arbejder derfor hårdt for at sikre vores patienter den bedst mulige behandling, der kan sikre dem en bedre livskvalitet. Vi arbejder meget tæt med patienten og holder dem altid informeret om deres forløb, så vi også kan sætte dem ind i deres forløb på en måde, der giver patienten en tryghed.